dijous, 2 d’octubre del 2008

Ramón Calduch – Una veu melòdica

En aquest moment de la seva mort, deixo aquests dos EP amb temes del 2 i 4 Festival de la Canción del Mediterraneo, acompanyat per l’orquestra de José Solà. Calduch va ser a la dècada dels 50 i 60, un intèrpret important de música melòdica espanyola i un dels primers a canta en català temes comercials.

En el momento de su muerte dejo estos dos EP con temas del 2 y 4 Festival de la Canción del Mediterráneo, acompañado por la orquesta de José Solà. Calduch fue en la década de 1950 y 60 un interprete importante de música melódica española y uno de los primeros en cantar en catalán temas comerciales.

2 Festival de la Canción del Mediterraneo
Oración
Libro Abierto
Viento del Sur
El Álbum de fotos

Per baixar/ para bajar

4 Festival de la Canción del Mediterraneo
La muralla de Berlín
Rivivere
Te amo, te amo
Tu amor

Per baixar/ para bajar

3 comentaris:

Joan Usart ha dit...

M'agradat molt que posessis dos EP's den Ramon Calduch , el vaig arribar a coneixer , donç havìa fet la mili amb el meu tiet i un dia va venir a casa , deu fer uns 45 anys.
Per cert , no trobaries pas algun disc d'un grup dels anys 60 que és deien DOS + UN

MartaiMenga ha dit...

HOLA!!M'agradaria que eM diguéssiu si sabeu coM puc aconseguir una cançò que es diu "era una nina" de Joan RoMeu, no la puc trobar enlloc.
gràcies

Flash New Game ha dit...

games games games games gamesgames agame a game friv y8 ben 10 y8 andkon funbrain online games kizi kizi kizi new games agame agame agame