dilluns, 8 de març del 2010

Partaka- Barri del Carme

Partaka, el seu nom autèntic és una incògnita, va néixer al barri del Carme de Valencia.
L’any 1979 es trasllada a Barcelona i comença cantant al metro, però la seva tossudesa i qualitat fan que acabi actuant al Palau de la Música com a un dels guanyadors del concurs Cançó 83.

Partaka, su nombre auténtico es una incógnita, nació en el barrio del Carme en Valencia. El año 1979 se traslada a Barcelona y empieza cantnado en el metro, pero su tenacidad y calidad hacen que termine cantando en el Palau de la Música como uno de los ganadores del concurso “Cançó 83”

Belter 1-10.296 (1983)
Barri del Carme
Don Pipiripiu (lletra anònim del segle XVI)
Per baixar/ para bajar

2 comentaris:

Júlia ha dit...

El recordo, què se n'ha fet?

Anònim ha dit...

Vaig coneixer a Partaka els primers anys de la decada dels vuitanta, a Barcelona. Vaig compartir amb ell amistat, moments inolvidables, il.lusions i esperances...Després vaig perdre el contacte amb ell i no sé que sen'ha fet d'ell. M'agradaria tornar contactar amb ell. Si algú em pogués ajudar facilitant-me el seu email, li ho agreiria molt.

Manel