dijous, 15 d’abril del 2010

Camilo Sesto- El meu cor és d’Alcoi

Avui dues entrades interessants gràcies a la col·laboració de J. A. Sempere

Camilo Blanes Cortés, conegut pel seu nom artístic Camilo Sesto, va naixer a Alcoi en 1946 i és un dels cantants més populars d’Espanya i d’Amèrica llatina. A mitjans dels anys 60 era la veu cantant del conjunt alcoià Los Dayson, els quals en 1965 es presentaren al concurs de TVE Salto a la Fama amb la cançó Flamenco de Los Brincos. Malgrat que el conjunt va tornar a Alcoi, Camilo es va quedar a Madrid i es va integrar al conjunt Los Botines, amb els que va gravar cançons, participant també en pel.lícules com El flautista de Hamelín i Los chicos del Preu. Més tard, i a poc a poc, es va fer famós com a cantautor, seguint una carrera de molts anys d’èxits. En l’any 1991, Camilo va traure el LP A voluntad del Cielo, on va incloure la cançó dedicada al seu poble: El meu cor és d’Alcoi.

Camilo Blanes cortés, conocido por su nombre artistico Camilo Sesto nació en Alcoi en 1946. Grabó en el LP A voluntad del Cielouna canción en catalán dedicada a su pueblo “El meu co rés d’Alcoi”

Per baixar/ para bajar

El meu cor és d'Alcoi

1 comentari:

Anònim ha dit...

He transcrit la lletra de la cançó "El meu cor és d'Alcoi". Vet-la aquí.


EL MEU COR ÉS D'ALCOI

Estic en el món
Tractant de fer-lo més humà i millor
Però entre tants som sempre tan pocs
Els que estem a favor!

Sóc una veu més
Que pregunta, canta, una resposta
o raó
Sabem que al cap i al fi ni cas
A la nostra cançó
Cadascú va a lo seu
Que mos empare Déu

El meu cor és d’Alcoi
I aunque tinga l’auia hasta el coll
A mi no em fa mai res por
Jo vaig nàixer, per sort
En la terra que vullc
I em voldrà hasta la mort

Vaig començar a respirar
I al mateix temps a parlar
Com un sospir de foc i festa
Anant entre muntanyes i valls
Sempre porte en la sang
A la meua terreta

Raïmet de pastor, romer, pebrella i timó
Tot és part de mi
Deixeu que cresquen als bancals
Les llavors en pau
No mos talleu els ponts
I els camins que mos porten al cel
L’amor sempre està als nostres peus
I això no té preu
Cadascú va a lo seu
Que mos empare Déu