dijous, 3 de setembre del 2009

El grup de 3- Puff, el bon drac màgic

El grup de 3 el van formar Miquel i Kim Galimany i Jordi Prats, en aquest segon disc segueixen en la seva línia del “Folk song” americà, amb una adaptació de Delfí Abella de Puff, el bon drac màgic i tres temes més tots ells interessants.

“El grup de 3” fue formado por Miquel y Kim Galimany y Jordi Prats, en este segundo disco siguen en su línea del “Folk song” americano, con una adaptación de Delfí Abella de “Puff, el bon drac màgic” y tres temas más todos ellos interesantes.

EDIGSA CM 201 (1967)
Dalt del tren
Senyor, quin matí
Puff, el bon drac màgic
La pressó de Tijuana
Drets reservats

4 comentaris:

Anònim ha dit...

He intentat baixar alguna canço del Grup de 3 però no ha funcionat. Em diu que el Link es erroni. Llastima perque fa temps que busco aquestes cançons

Anònim ha dit...

no se qui ets, però si m'envies el teu e-mail, puc enviar-te totes les cançons en format mp3.
kim
el meu e-mail: galicams@yahoo.es

Product Sensei ha dit...

Hola,
em podeu enviar les cançons del Grup de 3 del disc "Puff, el Bon Drac Màgic"
M'interessa molt!

El meu correu: yabolb@hotmail.com

Anònim ha dit...

Hi ha una pàgina de fans del Grup de 3 al Facebook
Hi trobareu vídeos de la lletres de les cançons amb els acords per a guitarra i algunes fotografies.
Aqui us deixo l'enllaç
http://www.facebook.com/pages/EL-GRUP-DE-3/275458087688?ref=ts